THE BLOG

15
kwiecień

DARMOWY E-BOOK

Dzień dobry!

Ze względu na zbliżające się święta, postanowiłam zrobić dla Ciebie E-booka. Mam nadzieję, że Ci się on spodoba.

Dowiesz się w nim dlaczego Grecy cenili rzeżuchę, jak zrobić naturalnie kolorowe pisanki oraz zdradzę przepis na nowoczesne ciasto. Chcesz zobaczyć jakie? Zaglądnij do E-Booka!

Nie zapomnij odwiedzić mnie na moim Facebooku oraz napisać jak Ci się podobało i czy któryś z przepisów był pomocny! 🙂

 

POBIERZ DARMOWEGO E-BOOKA -> E-book dietpharmacy

 

01
kwiecień

Recepta na piękne paznokcie

Dzień dobry,
Drogie Panie, chcecie zadbać o piękne włosy i paznokcie? Powiem szczerze, żadne zabiegi kosmetyczne nie będą działały tak dobrze, jak zrobi to dieta 🥑🥬🍏.

Dzisiaj zdradzę Wam jak zadbać o piękne paznokcie💅.

O nieprawidłowym odżywianiu mogą dać znać nasze paznokcie. Ich zła kondycja, a konkretnie łamliwość, miękkość i kruchość świadczy o niedoborze witamin, składników mineralnych i białka.
Co zatem robić? Głównie zwrócić uwagę na produkty, które zawierają:

– witaminę A, niekoniecznie musi być tutaj potrzeby suplement. Polecałabym zaopatrzyć się w warzywa zawierające karoteny (marchewka, dynia, pietruszka, papryka);

– witamina H, bardziej znana jako biotyna. Znajdziemy ją w wątróbce, podrobach, mięsie (wołowe, wieprzowe, drobiowe), rybach, orzechach (np. włoskich), migdałach, nasionach roślin strączkowych, żółtkach jaj;

– żelazo – tutaj przede wszystkim wystrzegamy się anemii, która jest zmorą dzisiejszych czasów. Ale o niej opowiem w najbliższym czasie Dzisiaj skupmy się na źródłach żelaza. A są nimi: podroby, mięsa mleko i produkty mleczne, kurze jaja, ryby;

-wapń – woda wysoko mineralizowana, parmezan, mleko i produkty mleczne;

-magnez <- więcej o nim już niedługo.

-fosfor – np. nasiona słonecznika, kasza gryczana, migdały, fasola, płatki owsiane;

-jod – sól kuchenna jodowana, dorsz, mintaj;

-siarkę – tutaj głównie musimy zwrócić uwagę na aminokwasy zawierające siarkę czyli cysteinę i metioninę. Znajdziemy je w mięsie, jajach lub w mniejszej ilości w warzywach i owocach tj. awokado, czosnek, cebula.

Jeżeli dodatkowo borykamy się ze stanami zapalnymi i/lub grzybicą wokół paznokci powinniśmy zwrócić uwagę na witaminy z grupy B (szczególnie B6 , PP) oraz witaminę A.😃

Czy post był pomocny? Drogie Panie, dajcie mi znać w komentarzu bo nie wiem czy pisać o „dietetycznym kąciku piękności” więcej